arg!!!!!

IMG_6305

IMG_6304

Jävla grannar. När jag har fått alkohol i mig brukar jag flytta på den där jävla konen så den står utanför ytterdörren här. Dagen efter brukar den ligga på andra sidan gatan. Hursom, precis när jag kom innanför min egna dörr hörde jag att någon granne (som känner nässjöbor, såklart. Kan vara honom jag snackade om för några inlägg sen,) gick ut, med vänner. Han klagade då på konen och att den följt efter honom, eller nåt. Så jag skrev minsann en lapp! En omarbetad version av något Josefine sa att jag skulle skriva. Nu står den där iallafall. Med lapp. Jävla granne.

3 Responses to arg!!!!!

  1. Anna ftw skriver:

    vad är en keke?

  2. Anna ftw skriver:

    eren beste greme
    är det danska?

  3. jens skriver:

    en keke är en kaka, fast med E.
    OCH DET STÅR GRANNE, INTE GREME! JÄVLA SKÅNING!

Kommentera

