puss

DSC00247

Där har ni mitt projekt! Syftet är att få ett lite gladare och kanske lite livligare hus. Jag är inspirerad av en 365:are och som ni kan se har jag ändå fått helt okej respons. Jag vet inte hur många som bor i det här huset egentligen. Det är aldrig tänt någonstans ungefär, så… Det känns bra. Snart ska göra något nytt. Något häftigare. Kanske bjuda in folk på fika. Jag vet inte.

Åh, och jag vill ha en partykamera. Fast det får nog bli efter den 25e asså. Just nu har jag cirkus 700 kr kvar och frysen är nästan tömd. Det är iochförsig rätt duktigt. Jag har trots allt gjort av med 1200 kr på sprit och 700 kr på byxor den här månaden. Sådana summor brukar jag ju inte ha vanligtvis! Woho! Iochförsig har jag väl knappt inhandlat något kultur i övrigt. 2 skivor och ett biobesök. Lite dåligt. Jag vill ha mer kultur!

Kommentera

