fjååårtonde

För en stund sen fick jag värsta flashbacken från en dröm jag hade för ett par år sen, som jag helt glömt. Helt läskigt. Drömmen var att jag satt i ett vitt hus med ett träd utanför, med datorn i någon slags sovalkov och satt och åt grejer ur en burk.
Jag sitter alltså i ett vitt hus med ett träd utanför, med datorn i en sovalkov (fast utan sov-grejen), och käkar champinjoner.

För övrigt har dagen varit sjukt oproduktiv. Jag skulle ha skrivt bakgrundsdelen till våran uppsats. Jag har kollat på ett pressmeddelande från spraydate, ungefär. Dock har jag slagit nytt personligt rekord i Word Challange, varit bäst bland mina vänner på Bouncing Balls och fått två nya vänner på facebook. Och eftersom min mobil fyller ett år på söndag så firade jag med att byta tema. Nu har jag Digital Purple istället för Clarity. Jag har också suttit och funderat på hur många band jag kan namnet på. Jag kom fram till att det var många. Så många att det kan ersätta räkna får-tekniken när man ska sova. Det finns helt enkelt fler band än får. Dessutom har jag blivit omnämnd i RadioK, studentradion. Iochförsig var det för att jag känner de som hade hand om det och för att de läste upp typ alla mejl de fick.
Imorgon ska ni få en bild på mitt granne-projekt.

Nu ska jag få tummen ur och räserskriva någon sida, annars borde jag få spö av Sanna imorrn. Det är massor vi ska fixa imorgon. Det är iochförsig tre veckor kvar att skriva på, men sista veckan går bort egentligen, för då måste man ju koncentrera sig på uppsatsen man ska opponera mot. Då återstår två veckor. En av de ska vi ägna åt diskussionsdelen. Alltså har vi högst en vecka på oss att skriva bakgrund, resultat och grejer.

Har jag sagt att jag hatar uppsatser?

2 Responses to fjååårtonde

  1. Josefine skriver:

    Hallå! Insåg en sak med din header, visst är den tagen från stranden? Tror det andra huset man ser är min mooooors.

  2. jens skriver:

    nåt av det kletet som är längst bort tillhör din mooooooor. Där närmast hitåt ligger nästan vid undergången typ. JU!

Kommentera

