are we buying any more fruit, eller?

Nu är jag hemma från skolan. Jag förde in den sista statistiken i SPSS, så nu är själva undersökningen klar. Nu ska vi bara lära oss leta efter samband och sånt i skitprogrammet. Snart ska jag börja försöka skriva bakgrundsdelen till våran uppsats. Fast först tror jag att jag ska ha stora tvätt-, städ- och diskaredagen. Kanske dunka på med lite musik, störa grannarna, göra en snabbis av mitt nya wannabe-projekt, fortsätta störa mig på folk som inte är lika smarta som jag och kanske tillochmed sätta mig en stund med pusslet. Det behövs. Dessutom måste jag ju klara sista leveln i Xbox-Worms.

Kommit på nåt bra namn åt mig än, förresten?

Kommentera

