majelva

Jag tror det har varit måndag idag. Jag är inte helt säker. Min näsa har inte varit utanför dörren. Dagen har hursomhelst spenderats framför datorn, framför Spraydate. Det låter roligare än det är, att kolla igenom folks kontaktannonser för att skriva uppsats om det. Folk är sjukt tråkiga, egentligen. Alla gillar att resa och ha mysiga hemmakvällar. Folk är så tråkiga, att av de 34 kontaktannonser skrivna av kvinnor från Jönköping i åldern 25-55, är det endast en jag nu några timmar senare kommer ihåg. Fast jag kommer inte ihåg texten särskilt mycket. Jag kommer ihåg visningsbilden, för hon var ful.
Av de 34 Skelleftekillarna jag också kollat igenom är det lite bättre. Dock har jag varit tvungen att kolla igenom massa oaktiva användare, som inte skrivit någonting. Det suger, och förstör också i statistiken. Ska nog ta ett snack om det där med handledarN.

I helgen har jag alltså varit hemma i Mbk. Släktpromenixen gick bra. Det var varmt och lite blåsigt, men alla överlevde. Runt 1½ mil ska det ha varit vi gick. Otränad som jag är känner jag ändå inget i benen idag dagen efter. Det måste ju betyda att jag inte är helt förslappad. Inte för vi hade något hiskerligt tempo eller att 1,5 mil är särskilt långt egentligen, och inte för att jag någon gång fått träningsvärk bara för att jag varit ute och gått, men ändå.

Idag har jag också känt ett desperat behov av att komma upp med en ny nät-identitet och avskaffa även uturbild. Förslag mottages, såklart. Jag behöver något namn som jag känner mig mer bekväm med, som gör att jag kan komma ut ur garderoben och bli mer utan en officiell bloggare. Nu är jag ju det mest i smyg, med bara ett fåtal bevakare. De närmast sörjande och kanske någon enstaka som älskar mig för att jag är snygg.
Namnet har höga krav på sig:
Det ska gå att säga, rätt lätt.Det ska helst inte vara en låttitel eller något annat som egentligen inte är tänkt för mig.
Det ska passa mig, såklart.
Det ska vara speciellt och det ska bara vara mitt.
Det ska se snyggt ut, skrivet.
Och andra såna krav som jag inte kommer på nu.

Mitt vanliga, riktiga namn vill jag inte använda. Inte än. Det ska jag använda när jag får jobb som världskändis istället.
Tack på förhand!

Promenixpix!
Bild 1 för att Milton var glad och gullig.
Bild 2 för att jag sett hur många precis såna här körsbärsblombilder som helst i vår, så jag ville ha en jag också.

IMG_6231

IMG_6200

Kommentera

