aka Sheriffen

Partyparty! Igår var Malin och hennes kompis Josefin här och röjde lite. Vi tre förfestade lite här, sen beslutade jag mig för att dissa inflyttningsfesten på Gräshagen och hänka på Bongo istället. Jag tror det var ett bra val. Jag träffade rätt mycket folk. Bland annat mina gamla klasskompisar Erik och Robert. Robert sa hej med en lavette. Sen fick jag rätt mycket saliv i örat när han berättade att han varit på Tysklandsturné och grejer. Vi sa att vi skulle åka till Brinell och styra upp nån gång. Och så ska vi ha klassfest någon gång. Lite skitsnack om Sasha blev det också såklart med de trevliga herrarna.

The (International) Noise Conspiracy spelade. Inga jag hört mer av förutom namnet, men jag blev förvånad när jag insåg att de var svenska. Namnet låter ju liksom. Internationellt. Osvenskt. Aja. De var väl inte i min smak, men inte heller värdelösa.
Sen drog vi hemåt. Josefin fick med sig en Anton från Nässjö som skyllde på att han inte hade någon skjuts hem. Det hade han nog haft. Men ändå. Är man myssugen så är man. Han blev kanske lite besviken, men han var snäll och glad.

Nu ska jag gå och duscha och sånt, sen ska jag hem till tjocka släkten. Det blev inget med det där att jag skulle fota en möhippa. Det gör inte så mycket.
Jag är sjukt hungrig också. Jag måste nog äta något innan jag åker. Fyfan, livet är hårt.
Imorgon när jag kommer hem hit igen ska jag jobba med uppsatsen. Jag ska hänga på Spraydate och göra en kvantitativ innehållsanalys på ett hundratal annonser. Najs.

IMG_6111

Kommentera

