äschdå.

För att fortsätta på popadelicahistorian så kan jag ju säga att Otto av ekonomiska skäl inte var med på denna tillställning. Istället, av en kanske inte lika förklarbar anledning så höll han till i min lägenhet. Det kändes rätt creepy att lämna honom här, men när vi kom hem såg det faktiskt bättre ut än förväntat. Bara två cider var borta, och det var inte så mycket skräp överallt. Fast iochmed att vi var så många som vi var så blev det ändå rätt mycket skräp här till slut. Efter snabbisfrukost står det även glas lite överallt. Det är inte rent här inne, helt enkelt. Jag som storstädade i fredags.
Det var en mysig morgon ändå. Även om det var sjukt varmt. Jag kom ihåg hur underskattat det är att springa runt i bara täcke bland folk och hur mysigt det trots allt är att se folks morgonfrippor.
När de sista skulle gå så upptäckte jag dock att någon, av någon anledning som jag fortfarande inte kan komma fram till, hade glömt en gaffel. Det är lite mindfuck för mig. Jag stör mig. Som fan.

Aja. Idag har jag bara chillat. Har inte orkat städa, bädda, diska, handla eller laga mat. Det fick bli en hamburgare från Pizzeria Bella, tv-hockey och pill med bilder den här söndagen. Den bästa söndagen på länge ändå.
Tack för en bra kväll och för en bra dag!

img_5730

img_5734

2 Responses to äschdå.

  1. Anonym skriver:

    att du hade massa folk och sådär hos dig efter popadelica är väl ett ypperligt exempel på att du är poppis? ^_^

  2. jens skriver:

    Men jag vill vara poppis på riktigt ju. Ju. ju.

Kommentera

