I WANNA BE MADE!

Idag är det lördag. Klockan slår snart 18.30 och jag kom precis hem från David där jag käkade hamburgare. Idag har jag kopplat in mina högtalare till datorn för första gången sen jag flyttade. Jag som tyckte det lät bra med de inbyggda högtalarna i laptopen liksom. Det här är ju nästintill himmelriket. Jag skulle ju kunna få hela huset att skaka om jag ville.
Tidigare idag var mina föräldrar här. Pappa fixade lite, så nu hänger min spegel på väggen, och jag har en lampa precis ovanför mig. Det ser sjukt städat ut här nu när jag flyttat datorn från soffbordet hit till skrivbordet.

Det var mest bara det jag ville säga.

Eller, det klassiska: Händer ikvällrå? Solen skiner ju idag igen.

Kommentera

