epic win anyhow lol

För ungefär 3 timmar sen kom den fällande domen mot Pirate Bay. 1 års fängelse och 30 miljoner i skadestånd för 4 personer. Klockan 13 startade en presskonferens som jag halvkollade lite på. Det var lite kul att höra.
Nu efteråt lyssnade jag på ett uttalande från någon av de fälldas advokat, som också är kul att höra.

Andra saker som inte är så kul att höra är dels att Liza Marklund vill införa censur med Kina som föregångsland. Men det är ju kul att hon säger så ändå. Man får ju läsa så mycket annat kul tack vare det:
http://christianengstrom.wordpress.com/2009/03/22/liza-marklund-hyllar-kinesisk-censur/
http://blog.brokep.com/2009/03/23/stenarnas-kalla/
hihi

Och mer fail:
Martin Rolinski ang. domen mot Pirate Bay

”Hej jag gör dålig musik som ingen vill betala för, därför ska jag vara med och stämma hela världen för att få fortsätta synas. Jag vill att hela världen ska åka tillbaka till 1900-talet, för då var det mycket lättare att lura folk på pengar.” , ungefär.

Idag är det fredag. Vad händer ikväll?

Kommentera

