tjena

Igår var mina föräldrar här en sväng. Vi åt hos syster, tog en runda på ÖB och sånt. Fick även in min cykel och blev kallad löjlig för mitt pussel. Sen följde jag med hem till Mbk en snabbis igen, för att äta och sedan sticka till Lövet och senare Nässjö och Anneberg lol. Rätt bra kväll ändå. Det blev aldrig av att vi gick till Bryggeriet. Jacob var där, hos Eken, och honom har jag ju inte träffat sen studenten. Det var lite häftigt.
När vi satt där med allt folk, så pratade jag rätt mycket tror jag. Jag kände mig poppis. Det var häftigt. Sen fick jag sova på ett täcke på golvet. Jacob snodde soffan. Jag somnade med mobilen och ett påbörjat sms i handen, för det var så jag vaknade.
Efter ytterligare några timmars halvsovande så gick vi upp och jag mådde helt okej. Sen ringde vi ner till Casablanca och fixade hamburgerfrulle.
Jag var hemma här klockan 18 typ. Då satte jag mig i soffan, och här har jag varit sen dess typ. Imorgon är jag ledig, så då ska jag nog kanske cykla en runda, städa lite, chilla och sånt.
Dessutom har jag fått reda på att jag nu får 800 kr i bostadsbidrag i månaden. Det är rätt jättenajs faktiskt.
Wöwöwö. Jag ska lägga mig tidigt nu tror jag. Är trött, ju. Buhu.

Kommentera

