den 25e , fuckface

Igår möblerade jag om. Det gick rätt bra. Jag gjorde inte som jag tänkte från början, men det spelar ju inte så stor roll. Det här var bättre.
Idag bakade jag scones till frukost. Efter en stund, när jag tog den sista mjölken till degen, kom jag på att jag inte har något frukostaktigt att dricka till det nybakade, så det fick bli lite saft. Hade jag inte varit inne i mitt bantarsinne hade jag säkert druckit cola. Men nejnej, nya Jens. Jag har inte druckit läsk på över två dygn! Och inte mer än någon enstaka godisbit. Det ni!
För ett par timmar sen var jag ute och kollade på ankor. Nu kollar jag på hockey. Det har ju blivit lite krig. De flesta lärare predikar sitt stöd för Jönköpingslaget. Sen finns det många sportintresserade i klassen. En del som håller med lärarna, och en del som hatar allt i denna religiösa stad.  Det har gjort att jag blivit mer intresserad. Busigt.
Idag kom csn också. Det var skönt. Det började bli skralt, om man säger så. Gick ungefär 1000 kr minus nu i mars.
Nu ska jag småäta frukt och fortsätta dö i soffan. Jag fick tips om att kolla på popcirkus istället för på hockeyn. Nu när det är paus spelar Håkan två låtar och de snackar med Moneybrother.

Jag är sugen på konsert.Och vår. Och sånt.

img_51351

img_5133

img_5175

img_5160

2 Responses to den 25e , fuckface

  1. hanna skriver:

    för att ta ner dig lite på deppnivå så är jag ganska säker på att det är bra mycket socker i saft också, även om man jämför med läsken. Om du inte spädde ut den jättemycket då.
    PUSSOCHKRAM !

  2. jens skriver:

    mja. Apelsinjuice är väl inte heller nån viktväktardryck heller. Men det känns nyttigare än läsk iallafall. Tror jag. Hoppas jag :>

Kommentera

