Omvärldsanalyser my ass.

Tentan gick typ… jag får G. Jag räknade med att kunna lite mer, men jag kommer med största sannolikhet få G, och något poäng mer, om jag gissar rätt. Efteråt gick jag och hämtade ut gamla uppgifter som vi gjort. G på allt det också. Jag har G rätt igenom i alla kurser. Plugga är ju inte min grej, och jag har väl sagt hela tiden att ”snart ska jag börja satsa ordentligt” och sådär. Vi får se.

När jag kom hem, efter att ha gjort ett par försök att få igång datorn fick jag en släng av hypokondri och fick för mig att min senaste tid hunger/törst och trötthet/matthet berodde på att jag hade diabetes och cancer i bukspottkörteln. Diabetes låter väl iochförsig väldigt troligt, men det känns ändå som att jag hade mått mycket sämre just om jag haft det. Och datorn. Mja. Jag behöver nån som förstår sig på såntdär. Men jag märkte idag att det inte är graffekortet som keffar. När jag satt där och startade om så märkte jag att fläktljuden inte var som vanligt, alltså att datorn inte gick igång ordentligt, utan bara på låtsas. Iallafall.
Sen ringde folk och sa att det var våffelkväll på Kilallén. Så jag gick dit. Där fanns det rätt mycket folk ändå, så jag blev kvar där några timmar. Även om jag inte är särskilt förtjust i våfflor (jag är mer pannkakskille), och även om jag har börjat min beach 09-bantning (som failade med en pizza idag).

img_5121

Och idag orkade jag inte diska, bah!

Och nu snöar det igen. Samma som igårkväll. Blä.
Och imorrn ska jag försöka möblera om tror jag. Och byta låda mellan mina grytor och mina stekpannor. När jag ska ha en stekpanna öppnar jag alltid grytlådan och vice versa. Lådorna kommunicerar fel helt enkelt, så…
Men snart sova! Imorrn klockan 10 ska jag träffa min grupp, tror jag, och förbereda redovisningen på torsdag.
Nattipuss!

Kommentera

