DRESSED4SUCESS

Igår fick jag hem ett nytt grafikkort till datorn.
Det vägrar funka ändå. Fixa åt mig. Nu.

Igår var jag och Sandra på bio. Vi såg Män som hatar kvinnor. Den var bra. Utanför träffade jag Zlacko. Vi trodde att vi sett samma film, tills han sa typ ”aa, golligt att hon höll fast vid honom hela tiden. Jamal, eller vad hette han egentligen? oinkoink”. Då gick det väl upp nåt litet ljus.
På bussen hem pratade folk om HV, såklart. Matchen hade precis tagit slut och folk var på väg hem från överallt. Det var lite lustigt att se en kvinna i 50-60årsåldern börja diskutera hockey med killar i 20-25årsåldern.

Idag ska jag alltså till Mbk och sen till Nässjö. Woh.

Kommentera

