mars, 17

Nu är jag hemma från skolan. Solen skiner och allt sånt. Fast det blåser lite. Men solen skiner, det är det viktigaste. Det är en såndär dag när busschauffören säger hej när man går på.
Igår såg jag en gatusoparbil. Det är också ett vårtecken.
Dessutom har jag fått reda på att det var mitt grafikkort det var fel på. Så om ett par dagar kommer jag antagligen ha en fungerande dator igen. Gutt. Jag börjar tröttna på laptoppen. Min nacke blir helt keff.
Igår när jag skulle sova blev jag sugen på att möbelera om här inne. Det borde funka, egentligen. Mihi.
För övrigt är jag sugen på att umgås lite. Så… mja. Komsikomsi. Chilla lite, käka ostbågar och sånt.

Och bara för att det är tisdag idag smäller jag på med ett par bilder. Här bor jag, liksom.
img_5100

img_5101

Kommentera

