Det är jag och djävulen

Ny har jag varit hemma från kåren i någon timma. Jag har ätit Billys och lite kladdkaka. Kladdkakan hade torkat typ. Så alla ni som bakar efter det där receptet; Smält i typ 100 g blockchoklad också, så blir det ännu bättre, och man kan ha den stående ett par dar extra.
Hursomhelst. Det var något ikväll som jag tänkte ”åh, det måste jag skriva här”. Såklart kommer jag inte ihåg vad det var.
Jag träffade Klara på kåren iaf. Hon kom fram lite från ingenstans och sa hej. Det var trevligt. Jag ser fram emot typ nästa år eller nåt. Då kommer det ju säkert gå fler på skolan som man känner, och fler som man kan säga hej till. Naaaajs.

Och jag orkar nog inte pussla just nu. Jag är lite för trött. Fast ovanligt pigg ändå. Jag har hållt igång hela dan. Gick upp vid 11 typ. Sen blev det Media Markt och a6 med David. Jag köpte en plattång, Babians skiva och 2 spel. Najs. Imorgon får bli speldag. Tror jag. Annars vet jag inte vad jag ska göra. Egentligen är det utgång imorrn också, men.. nä. Jag vet inte. Pizzafrulle skulle det bli iallafall. Pussla får jag väl göra. Och sånt. Jag är trött.

Jag längtar till popadelica. Jaaadå. Hejsan! Fika och sånt!

Naaaattiiiiiiiiii!

Kommentera

