Jens har slutat nian!

Det har nu gått tre dagar sen jag började pussla. Det går bra. Nu har jag hittat alla kantbitar. Dock är ju pusslet för stort för mitt bord, och det var lite oergonomiskt att sitta på golvet, så det är på bordet ändå, så länge. Så det sitter inte ihop, men kanten är hel ändå, i mina tankar, ni vet.
img_5064

Sen så har jag klippt mig idag. Det var lite impuls. Jag gick ner till frisören ett par hundra meter härifrån. Hon hade inget att göra just då (som alltid när jag gått förbi där?), så jag fick det gjort dirr! Det blev rätt bra ändå tror jag. Hon var lite yngre än de frisörer jag haft de senaste åren, så det var lite häftigt. Hon sa tillochmed att det var snygg med lång lugg! Iochförsig lät det lite krystat, men vafan. En komplimang iallafall. Det är ju inte varje dag.
Hursomhelst ska jag fira det med att slänga upp en egobild!  Jag har ju min nya tischa också. Hihi. img_5074

Imorgon är det fredag, och då är det fest. Syndafloden på Kåren, så det kommer vara massa jävla folk där antar jag.
Innan jag sticker på förfest tänkte jag att jag skulle bussa mig själv till Media Markt och köpa onödiga saker. Lite äventyr. Jag har trots allt inte varit på Media Markt sen jag ställde bilen hemma. Jag tror jag ska köpa en plattång. Och en glödlampa, för min fönsterlampa slocknade idag. Sen ska jag sticka till Lidl och köpa billig läsk eller nåt.
Nu börjar ju klockan närma sig 3 dock, så jag kanske borde sova, så jag får saker gjort. Jag som tänkte läsa lite i kursböckerna idag. Och sånt. Jag gillar att pussla ändå. Inatt drömde jag om det, tillochmed. Jag drömde något annat kul som jag inte minns också. Jag måste verkligen börja skriva upp. Jag mindes ju när jag gjorde frukost ju. Eller just det, jag var på A6, och typ alla var där. Som vanligt.
Nämnde jag förresten att jag förra veckan, irl, såg min idol Amy Diamond på a6, två dagar i rad? Jag blir glad av sånt. Hihi.

Menäsch, sömn nu. Jag har tvättat lakanen idag! Eller nä. Det var ju igår. Men ändå.
På torsdag är det en fest som målats upp att bli årets värsta. Jag vet inte om det blir så farligt. Huset kommer nog stå kvar. Men kul blir det. Vi blir iallafall rätt mycket folk i korridorerna på Kilallén. På en torsdag. Förhoppningsvis med tårta och allt!
Jah. SOVA. TJENA.

Kommentera

