men hörru.

Hej.
Nu är det söndagkväll. Beck är på tv, som vanligt. För en stund sen var jag och hämtade boken jag behöver till morgondagens inlämingsuppgift. Så jag ska sätta igång med pluggeriet. Snart. Efter Beck kanske.
Annars har dagen varit rätt lugn. Fick ta på mig byxor för att gå till Kilallén och hämta boken liksom.
Jag har legat i soffan hela dagen. Ätit ostbågar och kollat på dålig tv. Typ wrestling. Låtsasslagsmål alltså. Jag har aldrig sett det riktigt förut. Det var nog det sämsta och tråkigaste jag sett på länge ändå.
Hursomhelst gled klockan sakta framåt, såsom den trots allt brukar göra, även på söndagar. För ett par timmar sen bakade jag kladdkaka. Av det jag ätit hittills blev den bra.

I fredags var det Hello Saferide!. Hon var bra, och förbandskillen John ME var okej. Inte min smak, men helt okej.
Men saferide var bra. Mycket bra. Och jag visste inte att Andrea Kellerman/firefox AK spelade i bandet också. Trodde bara de hade sin lilla duo-låt. Det var trevligt. Hon är ju snygg och sånt.
Sen satt jag och störde mig lite på att jag kände igen trummisen också, men kom inte ihåg ifrån vad. Nåt dygn senare upptäckte jag att han spelade i Dreamboy också. Busigt. Typ alla spelar i alla band, märker man efter ett tag.
I övrigt var kvällen lite stel och tyst i övrigt. Natten och morgonen detsamma.
Dessutom mådde jag sjukt illa på morgonen. Verkligen piss.
Sen blabla och Sandra åkte iväg. Såå.
Några timmar senare mådde jag bättre. Jag skulle till syster och äta och fira Milton som fyller 1 nu nån gång. Första riktiga vårdagen var det, vågar jag nog säga. Jag satt i busskuren och solade och blev varm. Det var fint. Sen spenderades alldeles för mycket tid hos syster i det varma vardagsrummet. Jag var hur trött som helst också, för det blev inte många timmars sömn på natten. Aja. Jag fick en kaffebryggare av bror, så att jag kan bjuda på något när han kommer på besök. Hihi.

Nu har klockan blivit halv 12. Jag är törstig och borde sätta igång med pluggeriet snart. Iallafall börja leta efter någon tidningsartikel om något socialpsykologiskt fenomen som jag kan koppla till en organisation. Typ.

nattipuss.

Kommentera

