Som jag.

Ohlala, nu ska ni få se skolarbete. Vi håller ju på med grupparbete nu. Vi i min grupp har valt att göra reklam för kåren, för att i slutändan få folk att betala kåravgiften, vars obligatorium ska avskaffas. Eller, antagligen ska avskaffas. Eller hur det nu är.

11

3
2

Mja. Sen ska vi ha en informationstext. Jag är inte nöjd med någon av bilderna, men jag skyller på bristande kreativitet. Jag har egentligen gjort som de andra tyckt, med lite personlig touch perhaps. Jag va typ den enda i min grupp som kunde ps och sånt någorlunda. Första bilden är svår att förstå, andra bilden är allmänt ful, och den tredje ser för mysig ut.
De här ska alltså ställas i en monter. De andra verkar ha mer högtflygande planer och verkar nästan vägra inse att det trots allt bara är i en monter de ska sitta. I övrigt är min grupp trevlig. Vi passar rätt bra ihop, på något sätt. Grupparbeten är ett för mig bra sätt att lära känna folk. Och eftersom en tjej är polack så har vi snackat engelska hela dan, så just nu har jag lite svårt att skriva på svenska. Det är kul.
Och jag gillar att jag tvingas använda kameran hursomhelst. Mitt klickfinger är lite rastlöst.
Fast nu ska jag nog gå och lägga mig. Ska trots allt komma till skolan klockan 10 imorgon, och göra klart allt i stort sett. Det blir nog ett antal timmar.
Nu ikväll var det förresten årets första filmkväll på skolan anordnad av K. Det var iochförsig första gången jag var där, men det kommer nog blir såna kvällar lite tätare nu. Alex och Christian har blivit filmkvällsansvariga. Så det blir kanske lite liv i luckan. Jag gillar liv i luckan, jag gillar vår, och jag tror min klass kommer vara fin, nu, i vår.

/ hej

Kommentera

