eh, and then i must fika!

Jag orkar ju knappt skriva nåt. Jag hinner inte heller.
Den senaste veckan har jag somnat när jag kommit hem från skolan. Helt slut.
Och jag har inte hunnit göra nåt annat heller.  Är jag i skolan bara en liten stund hinner jag inte göra något mer den dagen. Det var ett tag sen jag var ute och rörde på benen. Och min dator står där och väntar på att bli isärplockad och allt det där. Och nu kom jag på att jag skulle ringt försäkringsbolaget idag.
Jag har ju skaffat hemtelefon förresten. Ni kan ju plinga mig. Fast, jag ringde hem förut, och ljudet va lite halvkasst i den där telefonen verkar det som. Det var ju trots allt den billigaste fånen jag hittade.
Eh. Jag vill ha vår också. Popadelica och sånt. De skulle ha bandsläpp typ den här veckan nu.
Midsommarfestivalen hade bandsläpp idag. Kavalleriet har jag hört förut, men CITY och trasig lät också bra! Jag måste typ åka till midsommarfestivalen ändå. Det verkar liksom mysigt. Sådär lagom. Usch. Ja.

Och jag vet inte om det bara är den här lägenheten eller om det är nåt allmänt fenomen som jag inte märkt tidigare; Det blir jävligt skitigt/dammigt/smutsigt överallt, speciellt i alla hörn. Helt sjukt. Jag har faktiskt dammsugit minst en gång i veckan sen jag flyttade in.

Men hallå. Sova nu då.

Kommentera

