jag har iallafall pizza i kylskåpet.

Det är tisdag kväll-natt. Igår fick jag tillbaka mitt internet. Det var nåt glapp i nån kabel eller nåt. Najs nu iallafall.
Den här veckan har vi lite att göra i skolan, så jag ska försöka sätta igång med allt imorrn. Vara lite duktig. Sen så ska jag en gång för alla göra något åt min stationära dator. En gång för alla, på riktigt. Det har jag väl iochförsig snackat om ett tag nu, men ändå. Nu har jag ju trots allt knappt haft igång den på nån månad.

Idag har Stina och Madde varit här. Vi snackade massa skiiiiet och sånt.
Aja. Just nu sitter jag mest och vill inte sova. Jag vill ha bandsläpp till Popadelica. Jag vill ha maj nu. Eller nåt. Hatar kyla och allt annat tråk. Fast solen skiner lite om dagarna nu. Det gör mig glad.
Fast jag vill inte sova nu ändå, och jag vet inte vad jag ska göra istället. Jag försökte kolla på Sagan om ringen förut, men äh. Det gick ju inte. Det känns som att jag sett ettan rätt nyligen. Jag hatar att jag inte minns ordentligt.
Jag glömmer saker jämt nuförtiden. Idag har jag tappat bort min tygkasse i skolan. Hallå, hur mycket jag är det? Tur va väl att jag bara har mitt block där i typ. Antagligen ligger den i föreläsningssalen. Äsch. Usch. I en vecka har jag glömt ringa till försäkringsbolaget också.

Igår köpte jag hursomhelst ett busskort. Bilen står ju hemma, så nu är jag cityboi 4real. Busskort är svindyrt, men nu kan jag åka hur mycket jag vill i 30 dagar. Jag tror jag ska åka till Huskvarna och gå på Willys nån dag. Bara för att jag kan. Kortet ska nyttjas väl hursomhelst.
Nu börjar klockan bli mycket. Jag vill inte sova. Jag vill inte. Dock jag har drömt massa den senaste veckan igen. En såndär period, sån som jag älskar mer än något annat. Jag minns dock mer eller mindre noll, men ändå. Det är känslan som räknas. Jag har nog drömt om de allra flesta i min närhet nu. Förut drömde jag mest bara om mig själv och lustiga saker. Nu är det alla andra som är lustiga.

Äsch. Jag får väl gå och lägga mig. Det är säkert dålig chi i min sovhörna.
wajn.

Kommentera

