visst fick ni rätt, era lismade jävlar

Nu är jag i Mbk en sväng. Mitt internet i lägenheten funkade en dag, sen dog det. Eller nåt. Jag ska nog få besök av en tekniker från BBB någon dag iallafall. Jag var faktiskt duktig och ringde till dem direkt.

I torsdags var jag och Malin på hockey. Egentligen var det min bror jag skulle gått med, men han hade gått och blivit sjuk. Mja. Det var häftigt iallafall. Jag tror jag fått lite fetisch på att se män slåss. De två senaste helgerna har jag liksom suttit uppe rätt sent och kollat på tv4 sport. Där har de visat massa UFC – Ultimate Fighting. Egentligen mår jag dåligt av det. Men ändå. Jag har fastnat. Jag tycker fortfarande att folk som går in i en ring med mål att slå den andre blodig och medvetslös, sånt folk är fortfarande dumma i huvet. Kaxiga är de också. Det kanske är lite därför jag gillar att se när de slår ner varandra.

Under fredagen blev det ultrasnabb shoppingrunda med Lövet, och sen när han åkt hem fick jag Sandra-besök. Vi gick ut och märkte att det fortfarande är vinter och svinkallt, så resten av kvällen bestod av mys framför tvn.
Det är rätt trevligt med sällskap faktiskt. Igår, lördag, så var jag ju ensam hela dan.
Jag gick ut en kortispromenix själv. Min lägenhet ligger jävligt bra egentligen. Jag behöver bara gå ett par hundra meter för att komma till stranden. Det är rätt mysigt. En mörk kväll med lite vågor som sköljer in mot sanden, samtidigt som man ser hela Bymarken och lite till som lyser. Det är fint.
Fast jag gick hem rätt snabbt, för det var så jävla kallt. Men jag måste ta med min kamera nån gång. Mest för att komma igång igen. Jag har knappt rört kameran de senaste månaderna. Alls.
Aja.
Jag vet inte vad jag ska skriva mer. Jag är väl rätt så innehållsfattig egentligen.
Eller jo, jag kan säga att jag faktiskt knappt lyssnat nåt på musik sen jag flyttade, så jag har gått och nynnat på massa fina låtar istället.
Äsch. Nu ska jag kopiera papper så jag kan få bostadsbidrag.
Ring mig och sånt, juuuuuu. Jag dör lite varje dag utan internet och kontakt med omvärlden ju.

Kommentera

