onnnnnnnsdag!

Det är ju onsdag, och jag har varit ute på årets första kåren-runda. Jag har varit sugen på pizza hela kvällen, så jag gick lite tidigare än de andra. Dock var allting stängt, så jag gick tillbaka till hot dog-mimmi. Samtidigt träffade jag på de andra. Vi gick hem, för de bor ju på kilallén. Alex gör ju det, och Christian har ju flyttat dit, för typ en vecka sen. Sen var det typ 4 ekonomtjejer också, som bor i Christians trappuppgång.
Det första jag gjorde när jag kom hem var att slå handen i väggen rätt hårt, så det lät. Stackars små grannar.
Åså har jag värmt en liten Billys. Bara för att tillfredsställa mina manchos.
Det är skönt att ha ett eget ställe, jämfört med att gå hem till syster. Nu kan jag liksom sitta här och skriva nåt krafs, jag kan värma en Billys,  jag kan sätta mobilen på laddning. Fyfan. Gött är det.
Iallafall, jag har varit rätt pratig ikväll. Jag är hes tillochmed. Mest för att jag halvskriktigt ”En ryss, en svensk, eller Dilba. Eller en balt. Eller en galt.” . Ungefär. Moget.

Jag är trött hursomhelst. Imorgon ska jag på hockey. Med Malin, av alla människor. Egentligen skulle jag gå med bror, men han har gått och blivit sjuk. Moget.
Jaja.
Jag ska dricka lite juice, sen sova. Natti.

Kommentera

