Hej omvärld!

Så! Nu har jag äntligen internet! Dessutom har jag hemtelefoni också, fast jag har ingen telefon än, bara så ni vet. Nu känns livet lite lättare iallafall. Så nu har jag tagit mig själv i kragen och skickat klagomejl till komplett också, så att jag får veta vad jag ska göra av min ickefungerande dator.
Jag fick ett brev av svenska kyrkan idag också, som välkomnade mig till församlingen. Det påminde mig om att jag skulle gå ur skiten. Dock behöver jag en skrivare, så jag kan skriva ut blanketten. Det är ju lite jobbigt. Jag vill bara behöva klicka runt lite och sen trycka på ”gå ur”. Jävla pappersarbete. Jävla 1700-tal!

Annars är det rätt lugnt. Visuell kommunikation håller vi på med i skolan, det tar lite mindre än 20 minuter att gå slött till a6, jag vet fortfarande inte var jag ska slänga mina sopor. Sandra kom och hälsade på i lördags också. Najs asså.

Nu ska jag käka Billys, och ikväll är det kåren. Jävligt gött när jag nu bara behöver gå 200 meter för att hamna på förfest, och slippa oroa mig för att jag måste ha bilen imorrn. Gutt. Ungkarlslivet. Mariekex är ju sjukt gott också.
I fredags råkade jag dock köpa 4×1,5 liter pepsi. Pepsi max. Fyfan. Hatar lightläsk.
Stackars mig.

aja. hajdo!

Kommentera

