jag sitter i en bil vid ett träd vid en sjö

Woho. Det är typ fredag idag. Jag sitter i bilen utanför skolan. Jag är ledig, men jag väntar på att Lövet ska komma hit, typ. Det är lite kallt här.
Igår tvingades jag prata lite engelska. Vi ska göra grupparbete, och varje grupp kommer ha en internationell student i sin grupp. Min grupps hette Joanna eller nåt. Kom säkert från Rumänien eller nåt liknande. Iallafall, min engelska är ju så sjuuuuukt dålig. Helt sjukt. Fast det är väl en vanesak. Det kommer säkert bli ett högkvalitativt arbete. Ingen vet vad nån ska göra eller nåt. LärarN hade visst försökt förklara för de internationella, men de hade inte förstått nåt. Tur att det inte bara är jag som är dålig på engelska.

Igår tog jag min första jönköpingspromenix. Jag kollade hur lång tid det tog att gå till Rosenlund och Kinnarps Arena. Det tog typ 20 minuter. Jobbigt liksom. Fast det är ju inte så ofta jag kommer gå dit.
Jag har inte så långt till A6 heller. Fast det tar nog säkert 20-30 minuter att gå dit också. Jobbigt värre! woho.
Äsch.
Nu fick jag precis sms om att jag kan hämta ut mina varor från Bredbandsbolaget. De sa att det skulle skickas ca en vecka innan jag fick uppkopplingen. Men. Det kanske kommer tidigare. Woho. Najs iallafall. Det ger mig lite hopp om framtiden.
För övrigt så var jag på Media Markt igår också. Malin kom ju aldrig, så jag fick roa mig själv. Jag hittade Saints Row 2 för 199 kr! Sen köpte jag nån Jackie Chan-film och Spirited Away också.
Ingen som vill köpa en dvd-spelare förresten? Jag fick med en när jag köpte tvn av killen som bodde i min lägenhet innan, men jag har kommit på att jag inte har någon användning för den. Mitt Xbox är ju liksom allt man behöver.
Ni kan få den billigt!
Men nu borde Lövet snart vara här snart. Han är lite lame.
Äsch.
Hejdå!

Kommentera

