lustigt, en kulle!

Idag har jag flyttat. Eller, jag ska inte sova i lägenheten inatt, men min säng, och typ alla mina grejer förutom den här lilla laptoppen är där. Igår var mamma och jag på IKEA! Vi köpte massa saker. Det var hur kul som helst. Man blir så lycklig när man kan köpa typ allt och fortfarande ha kvar ett bra samvete. Vi köpte iallafall en hel hög med prylar. Och ett soffbord. Och en soffa. Fast den var inte på IKEA, men ändå.
Idag åkte vi in med alla grejor. Typ sängen och allt. Ja. Nu ska jag bara plocka upp allt som är i lådor och invänta dagen när jag får internet. Det är det som håller mig tillbaka. Annars hade jag inte suttit här just nu. När jag ringde i tisdags sa tjejen i andra sidan luren att det skulle ta ”2 till 4” veckor. Då dog jag ju lite. Men jag har hört att det sällan tar så lång tid, så jag lever väl lite på hoppet. En vecka eller nåt kan jag väl klara mig. Jag har ju trots allt internet på skolan. Får sitta där ett par timmar om dagen.
Några myskvällar och sånt klämmer vi in nu också. Japp. Det blir det.
Jag har ju fått tusentals vuxenpoäng de senaste dagarna. Imorgon ska jag dessutom gå och handla så jag får massa mat i kylskåpet. Det ni! +7 poäng till!

Och imorrn ska jag ju sova där inne, om jag inte sa det. Så jag åker in på eftermiddagen nån gång, sover, går i skolan, och sen… ja, sen vet jag inte. Jag hoppas jag stannar mer.
Jag ska ta lite bilder och sånt. De kommer nog upp här på tisdag då.
Iallafall så kommer jag väl vara lite översocial när jag inte har nåt internet (ja, jag tjatar, men vafan), så ni får ju ringa och sådär tycker jag. Snacka lite skiiiiiiiit med mig. Så kan jag sitta och mumla ”mjaa”. Perfekt!

Och just det, idag, när vi var där inne och fixade, så kom massa på besök! Först kom bror med sin nyfunna GF, sen kom syster med sambo och barn, sen kom hela familjen Sparr. Häftigt. 13,5 pers på 31 m^2

Äh. Nu skiter jag i det här. Det jag ville säga var alltså att jag flyttat och att ni borde hälsa på och ringa till mig nu under tiden jag inte har nåt internet. Nu ska jag leta efter recept till god och billig mat.
cya!

2 Responses to lustigt, en kulle!

  1. hanna skriver:

    jag vill komma och hälsa på ju ! vad vill du ha i inflyttningspresent ?!

  2. jens skriver:

    men kområ!
    och jag vet inte riktigt vad jag vill ha. Ost är jag sugen på, men det ska jag nog åka och köpa nu ju. Jag vet inte. du bestämmer! :>

Kommentera

