Fight the smears?!?

Så, för en stund sen blev jag klar med min lilla hemtenta om Barack Obama och hans valkampanj. Det var lite intressant. Inte bara för det här med hur propagandaaktigt det är med demokratisk politik, utan också för hur äckligt läskiga amerikaner är. Verkligen hur dumma i huvudet de är. Som en del av Barack Obamas hemsida kan man läsa om hans tro.

Push Back Now

Invite your friends to spread the truth about Barack’s faith

Alltså. Det är LÖGN att Obama är muslim, och du ska hjälpa till att sprida detta. Alltså. USA leker världspolis och bombar ”odemokratiska” länder, samtidigt som det är 100% omöjlighet för en ickekristen att bli president i det förlovade landet. Dubbelmoralen.
Lika mycket dubbelmoral som att bomba Irak för att de kan ha kärnvapen. USA, som är landet med näst flest kärnvapen.  Yay.
Som dödsstraff. Visa att det är fel att döda genom att döda.
Old news is old, iofs, men jag som trodde att jag var dubbelmoraliska killen nr 1.

För övrigt har väl dagen varit mest som vilken söndag som helst. Lite seg, molnig och sådär.
Jag borde nästan ringa runt lite om min lägenhet. Fixa bredband, säga upp mig från kommunen, snacka med killen om nyckelbytet, osvosv.
Massa vuxenpoäng.
Nu, sova! Natti!

Kommentera

