B u s pl0x

För några timmar sen satt jag med Lövet och Hanna på bion i Jönköping och kollade på Yes Man. Den var rätt bra faktiskt. Första typ halvan eller 3 fjärdedelarna var enbart glad. Jag satt och spände mig lite under den tiden, för jag är ju sådär Rörlig bild A-skadad att jag vet att det finns typ inga filmer som kan vara sådär glada. Så jag väntade. Så kom det. Då blev jag lite ledsen faktiskt. Det var så sött innan. Men det löste ju sig till slut, konstigt nog! Jim Carrey fick sin flicka och de levde lyckliga i alla sina dar eller nåt. Kul med en något annorlunda film ändå, på nåt sätt.

Idag på mornen, när jag egentligen vaknat, så drömde jag nåt kul. Jag minns inte vad, men det var kul. Jag tror jag blev jagad av högerfolk hursomhelst. Det var längesen jag drömde något nu. Ett tag drömde jag något varje natt. Nu har det ju varit dött i flera veckor. Tråkigt värre! Hoppas det kommer tillbaka. Hoppas jag vaknar varje morgon med nya tankar och historier. Jaaadå.
Det vill jag. Jag vill så mycket jag.

Nu är klockan 3, så det är bäst jag går och lägger mig.
Imorgon väntar ju ytterligare en dag av hetsande på stationära datorn som nästintill lagt av verkar det som. Grafikkortet, eller något iallafall. Hursomhelst får jag dampet, för det finns ju inget värre än teknologi som vägrar funka. Speciellt när det inte funkar på ett ologiskt sätt. Liksom, den går igång IBLAND. Vad är det för stil? Jag hatar. Ska prova lite nya tips, annars sticker jag och antingen lämnar in den eller kirrar ett nytt graffekort eller nåt. Geh.
Aja, natti! Vi ses väl kanske, hoppas jag. Jag vill inte sitta och bli gammal och rynkig som Carrey.

Kommentera

