årets?

Årets

Skiva: Almedal – Från och med nu och 20 dagar framåt
Låt: Tjena, finns ju minst 100. Almedal – Första måndagen i mars, Håkan Hellström – För sent för Edelweiss, och massa. ju.
Film: Kommer inte ihåg så många, så Batman, antar jag?
Citat: ”vi har en sak gemensamt, vi älskar musik och vi hatar moderater” // Uje på Emmaboda
Köp: Stationära datorn antar jag!
Mat: Fyllepizza
Dryck: Apelsinjuice
TV-program: Har inte kollat på tv typ, men… Boston Tea Party kanske?
Spelning: BD på wow måste jag väl säga. Annars Lasse på popadelica.
Band/artist: Vapnet
Kändis: Anttila kanske?
Svettigaste: Smk på emmaboda
Sötaste: Sångarn i Those Dancing Days kanske? Eller Karins reaktion när hon träffade mig på emmaboda kanske.
Fail: Way Out West-arrangemanget
Ord: Fail
Nya vana: feeeeeest kanske?
Tidsfördriv: Bubble Shooter
Längtan: Emmaboda, helt klart!
Besvikelse: Liquid ham på Out of nowhere. Sämst.
Nostalgi: Moneybrother på Siesta!

Nu kommer jag ju faktiskt inte på mer! Har tänkt hela dan!
Säg till om det är nåt som saknas, så fixar jag allt!

Kommentera

