Röv

Nu är det ju jul igen. Jag är inte särskilt sugen tomtar och sånt.
Jag är mer sugen på lite party, eller kanske ett litet lan. Eller lite road trip till nåt kul ställe. Eller en helt vanlig myskväll.
Ja. Varför firar man julen med släkten egentligen? Varför firar man inte med lite roliga vänner istället?

Men nån dag nu borde det bli party.
Och vad händer egentligen på nyår? Just nu har ju inte en aning känns det som.
Jönköping? Nässjö? Nåt annat? Mys? Party?
Vavava? Jag vill veta. NU. PlanerarN inom mig smyger fram och petar er i naveln.

Så hör av er. Jag är rätt öppen för busiga lösningar. Bara jag har sovplats och så, så funkar ju det mesta faktiskt.
Nu ska jag nog sova, så jag har nog med energi för att kolla igenom det sönderklippta Kalle Anka imorgon.
Ska käka godis och blir tjockare också.
Rätt chill ändå. Men nyår är bäst.
Underhåll mig då, ja, så förslag, tack. Var inte blyga.

Pussys<3

Kommentera

