Pirripirri!

Nostalgikväll ja. Hittade första säsongen av En fyra för tre på Tankafett. Tjena liksom. Det är ju gamla favvoserien. Det var nog typ min tredje favoritTvserie (kronoligiskt) någonsin. Min första var det där där folk gick och gifte sig med varandra. Lotta Engberg var programledare, och programmet hade snyggaste vinjett i världshistorien. Med hjälp av Wikipedia minns jag att det hette Kär & Galen.
Rena Rama Rolf
var mitt andra favoritprogram. Också med en bra vinjett.
Musiken till programen var mycket mysigare förr. Nuförtiden tar de bara någon random låt och ja… fy!
Det var nog bättre förr ändå, lol.
För att vara ännu mer nostalgisk så sitter jag och lyssnar på lite The Ark, och bara för det så kom No End upp precis just nu, och det måste ju vara världens bästa låt genom alla tider, egentligen.
Ja. Fy. Fint är det.

Imorgon ska jag på sittning också, så då har jag slutat nian. Herrmiddag, med nördtema. Alltså ska vi pojkar klä oss lagom fint och låta flickorna ta hand om oss. Jag ska ha på mig min nya häftiga Razer-tischa och Razer-svettarmband (heter det så?). Sen ska jag ha mittbena och se snygg ut.
”Feeeest, vi har slutat nian” är ändå ett rätt bra förhållningsssätt när det är party. Då kan man ju inte ha tråkigt. Så är det ju bara.
Imorgon har Kåren fredagsöppet också, och det är ju lite najs. Jag har inte varit på Kåren på hur länge som helst. Jag saknar att gå runt där. Motion!
Sen köper man en korv av Mimmi korvståndet utanför, innan man går hem till systeryster och sover på en kudde som är hur obekväm som helst, på nåt sätt.
Det blir najs jag flyttat. Ja, jag tjatar, men jag gillar’t!
Party. Haj!

Kommentera

